Ichisora
11 подписчиков
130 подписок
Uwu
Портфель
до 10 000 
Сделки за 30 дней
0
Доходность за 12 месяцев
0%
Не является индивидуальной инвестиционной рекомендацией
Опытные трейдеры в Пульсе
Бесплатно перенимайте их опыт и увеличивайте свой доход
Публикации
21 июля 2022 в 11:58
✌️✌️✌️✌️
1
Нравится
1
21 июля 2022 в 11:56
Почти пятничка
1
Нравится
1
21 июля 2022 в 11:53
@deleted_user даровки
8 июня 2022 в 15:02
@deleted_user привет
31 января 2022 в 9:16
Новый пост
1
Нравится
3
28 января 2022 в 8:47
Hello #habr
1
Нравится
3
14 января 2022 в 9:51
$BABA &deleted_strategy $APPS
3
Нравится
1
14 января 2022 в 9:46
23 декабря 2021 в 14:59
😑
Нравится
7
15 декабря 2021 в 6:45
@deleted_user 👍дороу
1
Нравится
1
12 ноября 2021 в 10:33
&deleted_strategy
2
Нравится
6
12 ноября 2021 в 10:10
&Ставка_на_Zero $TTEL0225
1
Нравится
1
1 ноября 2021 в 12:49
✌️
Нравится
3
28 октября 2021 в 13:47
Hi again
28 октября 2021 в 13:46
Postik
28 октября 2021 в 13:39
@deleted_user hi
28 октября 2021 в 13:39
@deleted_user дратути
27 октября 2021 в 15:12
Доброго времени суток 😪
2
Нравится
1
29 сентября 2021 в 8:49
Очередной постик с котиком 😼👍
Нравится
2
29 сентября 2021 в 8:43
Какой чудесгцй день, чтобы зайти в инвестиции 👻❤️
16 сентября 2021 в 8:37
@deleted_user how u doing
6 июля 2021 в 9:25
Post
1
Нравится
3
6 июля 2021 в 9:20
Post
Нравится
1
2 июля 2021 в 12:43
Test
2 июля 2021 в 12:40
Test
21 июня 2021 в 9:50
Pooooost
1
Нравится
1
1 июня 2021 в 13:40
Новый пост для пушецй
1
Нравится
1
31 мая 2021 в 13:17
Workflow Substance Designer is a Node-based editor that allows you to build content in many different ways with varying complexities. The workflow is further explained on dedicated pages, but the following are benefits of working with Designer: Non-linear : you can can author a multitude of texture outputs at once. Edit one mask or slider, and automatically any connected output is re-calculated. No more need to separately author maps such as Basecolor, Roughness, Normal, etc.. Non-destructive : you can reverse any action without losing any of your work. It becomes much quicker to iterate and experiment, finding even more efficient workflows. Integrated Baking : Substance Designer provides advanced, blazing-fast mesh baking tools right inside the software. You no longer have to perform baking in a separate software and perform lengthy import and export processes. Parametric : you can set-up to control nearly any aspect of a texture through a single slider or dropdown. This allows you to add endless control and variation to just a single asset. Filetypes Substance Designer and its ecosystem use 3 different filetypes. To be clear: these are filetypes that are exported from Designer and can be imported in to some, or all other Substance applications. Substance File (*.SBS) Substance Files are the main source files for Designer. When you open a Substance File, you can view and edit all nodes in a Graph. They are represented as packages, that can contain any number of resources such as Graphs, Functions, Bitmaps, Meshes, etc... They are harder to share and less fast to calculate. They can only be opened in Substance Designer and Substance Player. Substance Archive (*.SBSAR) Substance Archives are compiled, optimized Substance files. They are much faster to calculate and can easily be shared without reference issues. Parameters can still be tweaked, but editing the graph is locked down.. Substance Archives can be used in all Substance applications and any application that has a Substance Integration (some with an external plugin) such as Autodesk 3DS Max & Maya, Unreal Engine 4 or Unity Engine.
Нравится
1
30 апреля 2021 в 9:51
Pushpushpush @svarok